Erre figyelj, ha EU-pénzből reklámozod a nyertes projektedet!

Egy nyertes, aláírt támogatási szerződéssel rendelkező uniós projekt kedvezményezettjére rengeteg papírmunka, adminisztráció, ellenőrzés, pénzügyi beszámoló és fenntartási időszaki vállalások teljesítése vár. Ezzel párhuzamosan azonban nem szabad elfelejteni a projekt reklámozását, vagyis a felhívásokban előírt tájékoztatási és nyilvánossági elemek megvalósítását sem. Ebben a cikkben a Vidékfejlesztési Program és a Pénzügyi Eszközök típusú támogatások kommunikációs kötelezettségeire fókuszálunk, de érintjük a Széchenyi 2020 arculati kézikönyv fontosabb gondolatait is. Nemcsak előírás a tájékoztatás és nyilvánosság biztosítása a nyertes projektek esetében, hanem ezt támogatja is a pályázat, azaz a felhívásban meghatározott költséget lehet rá elszámolni.

Teljes portfolio.hu cikk elolvasása.