Az elsősorban innovatív kkv-knak és nagyvállalatoknak szóló tájékoztató résztvevői az elektronikus pályázatbenyújtási felületen lépésről lépésre végigkövethetik a pályázat előkészítését és beadását, valamint megismerhetik a nyertes projektek adminisztrációját megkönnyítő, elektronikus pályázatkezelő rendszert (SyGMA), különös tekintettel a szerződéskötésre. Megtudhatják, hogyan és milyen költségeket tervezhetnek be egy projekt költségvetésébe, hol szükséges a támogatáson túl más források bevonása, miképp zajlik egy sikeres projekt tényleges költségeinek elszámolása. A dokumentálási, beszámolási kötelezettségeken túl az előadók kitérnek a támogató ellenőrzési jogára, az esetlegesen feltárt szabálytalanságok következményeire, valamint az előző keretprogram (FP7) során lefolytatott auditok leggyakoribb megállapításaira is. A résztvevők nem csupán praktikus tanácsokat kapnak, hanem a pályázatírás közben felmerült konkrét kérdéseiket is feltehetik, és mód nyílik korábbi pályázói tapasztalataik megosztására is.
A pályázati lehetőségek tématerületeire vonatkozó specifikus kérdésekkel kapcsolatban a pályázóknak javasolt a 2015 decemberében rendezettH2020 információs napok előadásait áttekinteniük vagy a terület nemzeti kapcsolattartójához fordulniuk.
Ugyanebben a témában, hasonló programmal az NKFI Hivatal 2016. február 4-én a felsőoktatási intézmények és kutatóintézetek részére szervez konzultációt: https://nkfih.gov.hu/nemzetkozi-tevekenyseg/nemzetkozi-hirek/jogi-penzugyi-egyetemeknek
Időpont: | 2016. január 27., 9.30 – 13.00 |
Helyszín: | 1077 Budapest, Kéthly Anna tér 1., 2. emelet, 230-as terem. |
Program:
9.30 -11.00 | Kápli Balázs: A Participant Portal és a SyGMA rendszer bemutatása |
11.00 -11.15 | Szünet |
11.15 -12.30 | Dr. Hollósi Krisztina: Pénzügyi kérdések a H2020-pályázatok kapcsán |
A férőhelyek korlátozott száma miatt a részvétel előzetes regisztrációhoz kötött. Kérjük, hogy egy vállalkozástól lehetőség szerint legfeljebb egy résztvevő jelentkezzen.
Jelentkezési lehetőség itt!