A környezetvédelmi és egészségügyi szempontokat figyelembe véve az MBH Consulting bevezeti a saját ügyfélportálján történő e-aláírást. Az Ügyfélportál megkönnyíti a szerződéskötéseket és jelentősen lerövidíti az adminisztrációs folyamatokat, illetve papírmentességet biztosít.
A regisztráció megerősítő emailben leírt instrukciók mellett az alábbi segédvideókkal
is igyekszünk támogatni ügyfeleinket és partnereinket a sikeresség érdekében.
MBH Consulting Ügyfélportál regisztráció megerősítése
MBH Consulting Ügyfélportál regisztráció elvégzésére akkor van szükség, amennyiben Ön a papíralapú ügyintézés helyett az e-ügyintézést választja. Kérjük, kövesse a videón bemutatott lépéseket.
- 1. lépés: Kollégánk egyeztetést követően regisztrálja Önt a cég kapcsolattartójaként az ügyfélportál rendszerünkben. Ezt követően egy regisztráció megerősítési emailt kap, melyben kattintson a linkre.
- 2. lépés: Olvassa el és görgesse végig a felhasználási feltételeket, ezután tud a lent található Elfogadás gombra kattintani.
- 3. lépés: Jelszót kell megadnia, mely kérjük tartalmazzon kis és nagybetűket, illetve számot.
- 4. lépés: Amennyiben Ön nem rendelkezik saját elektronikus aláírással, azaz a portálon keresztül szeretne elektronikusan aláírni, meg kell erősítenie telefonszámát: a fejlécen található értesítő ikonra, vagy a profil ikonra kattintva
- 5. lépés: A kapott SMS kódot a felugró ablakba kell begépelnie és az OK gombra kattintva megtörténik a telefonszám ellenőrzése, majd Mentés gomb megnyomása utána elkészült a regisztráció megerősítésével.
Távazonosítás elvégzése
A távazonosítás elvégzésére akkor van szükség, amennyiben Ön nem rendelkezik elektronikus aláírással, de az MBH Consulting Ügyfélportálon szeretne elektronikusan aláírni papíralapú ügyintézés helyett. A távazonosítás kizárólag okostelefonnal végezhető el. Kérjük, kövesse a videón bemutatott lépéseket.
- 1. lépés: A korábban megerősített telefonszámra küldünk Önnek SMS-t, melyben található egy link, amit egy modern böngészővel megnyitva elkezdhető a távazonosítás.
- 2. lépés: Felhasználói feltételek elfogadása után a Küldés gombra kell kattintania.
- 3. lépés: Telefonja segítségével fényképet kell készítenie személyigazolványa első és hátsó feléről. Ügyelve arra, hogy az okmány a megadott keretből ne lógjon ki. Ügyeljen a jó fényviszonyokra.
- 4. lépés: Harmadik azonosítási lépésként egy önarcképet kell készítenie, melyet a rendszer egybevet az Ön igazolványán található képével.
- 5. lépés: Az azonosítás sikerességéről visszaigazoló üzenetet fog kapni, mely után bezárható a böngésző.
Miután az ügyfélportálon való regisztrációját sikeresen megerősítette, értesítéseket fog kapni,
ha aláírási teendője van az Ügyfélkapun, vagy új dokumentum érhető el.