A környezetvédelmi és egészségügyi szempontokat figyelembe véve az MBH Consulting bevezeti a saját ügyfélportálján történő e-aláírást. Az Ügyfélportál megkönnyíti a szerződéskötéseket és jelentősen lerövidíti az adminisztrációs folyamatokat, illetve papírmentességet biztosít.

A regisztráció megerősítő emailben leírt instrukciók mellett az alábbi segédvideókkal
is igyekszünk támogatni ügyfeleinket és partnereinket a sikeresség érdekében.

 

MBH Consulting Ügyfélportál regisztráció megerősítése

MBH Consulting Ügyfélportál regisztráció elvégzésére akkor van szükség, amennyiben Ön a papíralapú ügyintézés helyett az e-ügyintézést választja. Kérjük, kövesse a videón bemutatott lépéseket.

 

  • 1. lépés: Kollégánk egyeztetést követően regisztrálja Önt a cég kapcsolattartójaként az ügyfélportál rendszerünkben. Ezt követően egy regisztráció megerősítési emailt kap, melyben kattintson a linkre.
  • 2. lépés: Olvassa el és görgesse végig a felhasználási feltételeket, ezután tud a lent található Elfogadás gombra kattintani.
  • 3. lépés: Jelszót kell megadnia, mely kérjük tartalmazzon kis és nagybetűket, illetve számot.
  • 4. lépés: Amennyiben Ön nem rendelkezik saját elektronikus aláírással, azaz a portálon keresztül szeretne elektronikusan aláírni, meg kell erősítenie telefonszámát: a fejlécen található értesítő ikonra, vagy a profil ikonra kattintva
  • 5. lépés: A kapott SMS kódot a felugró ablakba kell begépelnie és az OK gombra kattintva megtörténik a telefonszám ellenőrzése, majd Mentés gomb megnyomása utána elkészült a regisztráció megerősítésével.

 

Távazonosítás elvégzése

A távazonosítás elvégzésére akkor van szükség, amennyiben Ön nem rendelkezik elektronikus aláírással, de az MBH Consulting Ügyfélportálon szeretne elektronikusan aláírni papíralapú ügyintézés helyett. A távazonosítás kizárólag okostelefonnal végezhető el. Kérjük, kövesse a videón bemutatott lépéseket.

  • 1. lépés: A korábban megerősített telefonszámra küldünk Önnek SMS-t, melyben található egy link, amit egy modern böngészővel megnyitva elkezdhető a távazonosítás.
  • 2. lépés: Felhasználói feltételek elfogadása után a Küldés gombra kell kattintania.
  • 3. lépés: Telefonja segítségével fényképet kell készítenie személyigazolványa első és hátsó feléről. Ügyelve arra, hogy az okmány a megadott keretből ne lógjon ki. Ügyeljen a jó fényviszonyokra.
  • 4. lépés: Harmadik azonosítási lépésként egy önarcképet kell készítenie, melyet a rendszer egybevet az Ön igazolványán található képével.
  • 5. lépés: Az azonosítás sikerességéről visszaigazoló üzenetet fog kapni, mely után bezárható a böngésző.

Miután az ügyfélportálon való regisztrációját sikeresen megerősítette, értesítéseket fog kapni,
ha aláírási teendője van az Ügyfélkapun, vagy új dokumentum érhető el.

 

 

Amennyiben az elektronikus kapcsolattartási lehetőség kapcsán további kérdése lenne,
kérjük keresse bizalommal kollégáinkat!